11 January 2010

Setenang Air D' Kolam - Rabu, 13 Januari 2010


Suasana nyaman dengan desiran angin dan titisan kecil pancutan air terjun memukau pandangan dan melahirkan satu suasana yang begitu tenang ketika berada di taman SK Banir. Sebuah kolah yang begitu indah lanskapnya telah dibina oleh warga SK Banir bagi menampakkan lagi suasana damai dan harmoninya berada di SK Banir. Tahniah kepada kontraktor-kontraktor (En Mohd Fauzi, Abang Dollah,dan ramai lagilah yang tak disebutkan di sini) yang membina taman kolam ini dengan begitu sempurna sekali.

Kepada guru-guru dan warga SK Banir yang ingin menyumbangkan ikan hiasan, bolehlah berbuat sedemikian kerana jumlah ikan yang terdapat di kolam ini masih lagi sedikit.

Kepada semua yang telah menyumbangkan tenaga dan usaha dalam menyiapkan taman dan kolam ini, pihak sekolah mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga kepada anda semua.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.