27 February 2014

Mesyuarat Agung PIBG 2014

Mesyuarat Agung kali yang ke 14 telah berjalan dengan sempurna pada hari Khamis 27.2.2014. Majlis telah disempurnakan oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Tapah, Tn.Hj.Safri. b.Mohd Salih. Kesemua AJK PIBG 2013 dikekalkan dengan suara majoriti. Setiausaha masih lagi Pn.Hamidah bt.Mohd Arsat dan bendahari diambil alih oleh Pn.Noor Asmah bt.Ismail.

Di majlis ini juga, penyerahan mentor mentee Tahun 6 ( anak - ibu/ayah angkat ) kepada guru-guru telah diadakan. Bermula dengan ikrar akur janji murid Tahun 6 untuk memperolehi keputusan cemerlang dalam UPSR nanti.

Majlis juga dimeriahkan lagi dengan cabutan bertuah untuk ibu bapa dan guru. Harapan pihak sekolah, agar kerjasama yang erat dapat diwujudkan antara sekolah dan ibu bapa pelajar.

aba0003skbanir's MESYUARAT AGUNG PIBG 2014 album on Photobucket

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.