01 April 2014

Program Motivasi

Pada hari Isnin, 31.3.2014 telah diadakan Program Motivasi Tahap 2 yang melibatkan murid dan ibu bapa. Pihak sekolah telah menjemput En.Isa b.Mohamad dari MARA untuk menyampaikan ceramah motivasi. Intipati Program ini adalah untuk memberikan motivasi bukan sahaja untuk pelajar tetap[i juga kepada ibu bapa iaitu kesedaran betapa penting penglibatan ibu bapa dalam proses pembelajaran anak-anak mereka. Kecemerlangan anak-anak adalah kerjasama dari semua pihak terutamanya ibu bapa sebagai tulang belakang kejayaan anak-anak mereka.

Apa yang telah En.Isa sampaikan adalah satu perkongsian ilmu yang sungguh bernilai dan diharapkan akan memberikan kesan kepada ibu bapa, guru-guru dan anak-anak didik S.K.Banir.

aba0003skbanir's Motivasi album on Photobucket

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.