04 February 2010

Kejohanan Sukan Tahunan SK Banir 2010 Meriah dan ... - Khamis,4 Feb 2010


Sekitar latihan akhir sebelum acara sukan bermula. Persiapan khemah dan juga raptai penuh dijalankan.

Perbarisan lintas hormat. Murid menggayakan tema-tema mengikut kreativiti guru-guru rumah sukan. Bagi kategori rumah tercantik serta kawad kaki terbaik, rumah merah telah menjuarai ketegori ini. Tahniah buat rumah merah.

Majlis perasmian telah disempurnakan oleh encik Isham bin Shaharuddin, Pengarah urusan Araz Interprise. Namun SK Banir juga menerima kunjungan yang tidak disangka-sangka, YB Datuk Shamsuddin, ADUN Air Kuning. Beliau mengambil kesempatan untuk memberikan ucapan kepada semua tetamu yang hadir ke Majlis Kejohanan Sukan Tahunan SK Banir ini. Terima kasih kepada perasmi, encik Isham dan juga YB Datuk Shamsuddin yang sudi hadir ke majlis kami.

Hanya 12 acara sahaja dipertandingkan pada kejohanan ini. Murid menunjukkan semangat yang kuat serta kerjasama berpasukan bagi semua acara. Keputusan keseluruhan dimenangi oleh rumah BIRU, dan ini merupakan tahun ke dua rumah biru menjuarai keseluruhan acara. Tahniah kepada semua murid dan juga guru-guru rumah sukan.

Tahniah kepada semua yang menjayakan temasya sukan pada kali ini. Buat semua dermawan, jutaan terima kasih kerana sudi membantu SK Banir bagi menjayakan kejohanan sukan tahunan ini. Tidak lupa juga kepada perasmi, encik Isham dan juga YB Datuk Shamsuddin yang sudi hadir ke SK Banir.

Tahniah dan terima kasih kepada semua.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.