11 February 2010

Mesyuarat Agung PIBG ke 5 2010 - Khamis, 11 Februari 2010

Mesyuarat Agung PIBG ke-5 telah diadakan pada hari ini, 11 Februari 2010. Mesyuarat ini telah disempurnakan perasmiannya oleh encik Adzhar bin Mokhtar, Pegawai JASA DUN Ayer Kuning yang juga mantan Bendahari UMNO cawangan Tapah. Majlis berjalan lancar walaupun kehadiran ibubapa sedikit berkurangan namun mesyuarat tetap dijalankan dan membahaskan usul-usul yang diterima.

Ahli Jawatankuasa yang baru pada tahun ini terdiri daripada, Pn Ayuzana bt Mohd Jali (Yang Dipertua PIBG), Encik Mohd Sapuan bin Sahudah ( Naib Yang Dipertua PIBG), Pn Hasidah bt Mohd Arsat ( Setiausaha), Pn Zakidah bt Hj Abdullah ( Bendahari).

AJK guru pula ialah Pn Noraziah dan juga Cik Iylia Hani bt Mohd Radzi. Manakala AJK ibubapa pula ialah Pn Hamiah dan juga Pn Noraini. Juru Audit Dalaman, Encik Mohd Shah bin Md Nor (Guru) dan Pn Yanti ( Ibubapa).

Tahniah kepada semua Jawatankuasa yang dipilih. Bagi yang dikekalkan jawatan, teruskan usaha anda yang cemerlang dan bagi yang baru dilantik, tahniah dan selamat menjalankan tugas yang telah diamanahkan itu.

Terima kasih kepada semua guru dan juga ibubapa yang hadir pada mesyuarat agung PIBG kali ke lima ini. Terima kasih tidak terhingga juga kepada perasmi, encik Adzhar bin Mokhtar yang sudi hadir ke majlis ini.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.