24 March 2010

Menyusuri Sinar Menggapai Bintang - Khamis, 25 Mac 2010


Program Motivasi Murid & Ibu Bapa akan di adakan pada 27 Mac 2010 ini. Program ini bertujuan untuk memberi motivasi kepada ibu bapa dan juga murid-murid tentang pentingnya kejayaan mereka di dalam peperiksaan UPSR dan pentingnya ilmu pengetahuan di dalam kehidupan seharian.

Program ini telah dirancang dengan begitu rapi bagi memastikan objektif utama program tercapai dan bakal merubah satu demensi baru meningkatkan prestasi akademik murid-murid SK Banir dengan menekankan kepada penyertaan ibu bapa bagi memastikan kejayaan anak-anak mereka.

Satu majlis "Taklik" akan diadakah sejurus selepas program motivasi yang akan disampaikan oleh Encik Aziz bin Jamaluddin, Pegawai Teknologi Pendidikan, PKG Kuala Kurau. Murid akan melafazkan ikrar/janji seperti yang telah dirancangkan.

Semoga kedua-dua program ini akan berjalan dengan lancar dan membuahkan kejayaan yang cemerlang.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.