29 March 2011

Kem Bestari SOLAT Fasa 1 SK Banir 2011 - Rabu, 30 Mac 2011

Pada 2 April 2011 ini( Sabtu), SK Banir akan mengadakan satu Program Kem Bestari solat yang akan melibatkan semua murid SK banir. Sasaran awal ialah murid tahun 1 yang melalui satu siri khas j-QAF yang mewajibkan mereka melalui satu Kem Bestari Solat. Memandangkan SK Banir adalah sekolah kurang murid (SKM) maka pihak sekolah mengambil peluang dan inisiatif mewajibkan semua murid SK Banir hadir ke program ini

Objektif utama ialah melahirkan murid-murid yang pandai berwuduk, bersolat serta menguasai bacaan dalam solat dan rajin mengerjakan solat dan solatnya adalah sempurna.

Kepada semua guru-guru yang telah dinyatakan tugas masing-masing dalam mesyuarat yang diadakan semalam (29 Mac 2011), semoga anda dapat menjalankan tugasan ini dengan penuh keikhlasan dan jutaan terima kasih kerana membantu GPI dan j-QAF melaksanakan program ini.

daripada : Panitia Pendidikan Islam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.