29 March 2011

Mesyuarat Agung PIBG kali ke 6/2011 - Rabu, 30 Mac 2011

Mesyuarat Agung PIBG kale ke 6/2011 akan diadakan esok pada pukul 2.30 petang. Majlis perasmian akan dilakukan oleh YB Samsuddin bin Abu Hassan. Namun besar kemungkinan beliau hanya akan menghantar wakil ke perasmian kerana pertembungan dengan satu lagi majlis yang akan diadakan esok, 31 Mac di SK Batu 3 Temoh iaitu program MB Perak bersama rakyat.

Sungguhpun begitu, pihak sekolah mengharapkan semua ibu bapa dapat hadir ke mesyuarat ini dan dapat membincangkan banyak persoalan dan permasalahan yang wujud di SK Banir bagi merealisasikan visi melonjakkan SK Banir ke puncak kecemerlangan. Kerjasama semua pihak adalah diharapkan dan semoga mesyuarat ini akan berjalan dengan lancar dan mencapai matlamat asalnya.

daripada : Pengurusan SK Banir

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.