21 October 2009

Kajian Tindakan SK Banir...Mantap!! - Rabu, 21 Oktober 2009


Tahniah dan Syabas kepada Pn Zakidah bt Hj Abdullah kerana telah berjaya membentangkan Kajian Tindakan "Star Search" dengan jayanya pada Konvensyen Kajian Tindakan Peringkat Negeri Perak 2009 ini yang berlansung pada 21 Oktober 2009. bertempat di Grand Kampar Hotel bermula 21 - 23 Oktober 2009. Sungguh hebat pembentangan yang dibuat. Sesi pembentangan sungguh lancar dan mendapat respon yang amat baik dari peserta dan juga pembentang yang lain. Tahniah dan sememangnya SK Banir..HEBAT!!



Gambar kenangan pembentang bersama peserta iaitu ustaz Mohamad serta guru-guru dari SK Banir yang datang memberikan sokongan kepada Pn Zakidah iaitu Pn Siti Zauwiyah dan juga Cik Iylia Hani bt Mohd Radzi. Turut sama dalam sesi pembentangan ini juga ialah Pn Azian Ahmad (PTR SK Banir) dan suami sebagai tanda sokongan. Terima kasih dari kami kerana sudi hadir memeriahkan lagi sesi pembentangan ini.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN :: Pihak editor tidak bertanggungjawab bagi apa jua kehilangan, kerugian, kegagalan atau musibah yang disebabkan oleh akses atau penggunaan mana-mana informasi yang diperolehi menerusi laman web ini, sama ada secara langsung maupun tidak langsung. Terima kasih di atas kunjungan anda.